Základní informace

Uchazeč » Uchazeč » Odvolávání » Detail jednotlivého odvolání » Základní informace



Základní informace:
  • ID dokumentu
  • datum přijetí fakultou, RUK - datum přijetí odvolání
  • datum vypravení
  • datum doručení/nedoručení - zobrazuje se zde informace ze spisovky
  • stav (ne)doručení - zobrazuje se zde informace ze spisovky
    • Doručeno
    • Nedoručeno
    • Neodesláno
  • číslo jednací
  • Referent
  • Číslo archu
  • Spis. a skart. znak
  • Datum vrácení na fakultu
  • Datum uzavření
  • Místo uložení
  • ID rozhodnutí
  • Počet stran
  • Počet příloh


Trvalá adresa - zobrazuje aktuálně evidovanou trvalou adresu uchazeče.

Kontaktní údaje
  • zaškrtávátko "trvalá adresa"
  • adresa
  • upřesnění bytu
  • PSČ
  • Stát
Do záznamu o odvolání se kopíruje aktuální kontaktní adresa uchazeče. Jedná-li se o adresu trvalou, zaškrtne se i zaškrtávátko "Trvalá adresa".

Při generování rozhodnutí o odvolání se adresa z okna "Zpracování odvolání, panelu "Kontaktní údaje" použije takto:
  • Adresa není vyplněna: vytiskne se jen trvalá adresa evidovaná k přihlášce uchazeče.
  • Adresa je vyplněna a je zaškrtnuta položka "Trvalá adresa": vytiskne se jen adresa z okna "Zpracování odvolání".
  • Adresa je vyplněna a je odškrtnuta položka "Trvalá adresa": vytiskne se jak trvalá adresa evidovaná k přihlášce uchazeče, tak i kontaktní adresa z okna "Zpracování odvolání".
    • Mezi trvalou a kontaktní adresu jsou vložena ještě slova ", s adresou pro doručování".


Plná moc
Zobrazení políček k editaci se liší podle toho, zda se jedná o fyzickou či právnickou osobu:
  • fyzická osoba - vyplňuje se datum narození osoby
  • právnická osoba - vyplňuje se evid. číslo advokáta


Vyplněné informace ovlivňují tisky, do generátoru sestav pro nová odvolání jsou přidány nové položky:
1. Položky z evidence zastupující osoby:
  • V Uchazeči se evidují v detailu odvolání na záložce "Doplňující informace".
  • V generátoru sestav mají samostatný oddíl "PLNÁ MOC".
    • "Typ zastupující osoby" - jsou zde tři hodnoty:
      • "plná moc nebyla podána",
      • "zástupcem je fyzická osoba",
      • "zástupcem je právnická osoba"
    • "Jméno zástupce"
    • "Adresa"
    • "Město"
    • "PSČ"
    • "Země"

2. Položky pro tisk kontaktní adresy:
  • Tisk se řídí nastavením položky "Plná moc". Pokud je plná moc podána, tiskne se adresa zastupující osoby, pokud plná moc není podána, tiskne se kontaktní adresa uchazeče. Tato adresa se eviduje v detailu odvolání na záložce "Základní informace", oddíl "Kontaktní údaje".
  • V generátoru sestav je v oddíle "OSOBNÍ INFORMACE"
    • "Kontaktní adresa: Příjmení Jméno"
    • "Kontaktní adresa: Upřesnění bytu"
    • "Kontaktní adresa: Ulice + číslo"
    • "Kontaktní adresa: Město"
    • "Kontaktní adresa: PSČ"
    • "Kontaktní adresa: Zem (netiskne ČR)"
    • "Kontaktní adresa: Zem"

Poznámka - slouží k uložení poznámky


Tlačítka ve spodní části okna:
Tlačítkem "Oprava" se formulář otevře v editačním režimu a lze takto údaje jednotlivého uchazeče upravit. Zároveň se na spodní části formuláře objeví nová tlačítka "Generuj ind. odůvodnění"/"Úplné odůvodnění".
Kliknutím na tlačítko "Generuj ind. odůvodnění"/"Úplné odůvodnění" se na záložku Rozhodnutí doplní připravený text dle Důvodu odvolaní uchazeče, případně důvodu Zamítnutí odvolání.
V případě, že individ.odůvodnění již obsahuje nějaký text, program se zeptá, jestli má přepsat současný text individuálního odůvodnění.

Veškeré provedené změny je třeba uložit.


Kliknutím na tlačítko "Náhled rozhodnutí" je možno si prohlédnout náhled sestavy.


Tlačítkem "Export do DOC" je možno vyexportovat dokument do:
  • MS Word (od verze 2003)
  • OpenOffice (odladěno ve verzi 4.1.5) případně LibreOffice (verze 6.0.3.2)
Prioritně se exportuje do Wordu, po stisku tlačítka "Export do DOC" nejdříve program ověří, jestli je v počítači nainstalován MS Word a pokud ano, tak se odvolání exportuje do Wordu, pokud Word na počítači není, tak ověří, jestli existuje OpenOffice a pak exportuje do něj, nebo pomocí šipky lze vybrat, kam export provést.


Kliknutím na tlačítko "Tisk náhledu" se otevře okno tiskové sestavy (viz. obrázek).


Zde určíme, co a kolikrát se má tisknout, eventuálně nastavíme tiskárnu.
  • výsledný tisk má vodoznak "N Á H L E D"


Tlačítkem "Export do PDF" se vytvoří pdf rozhodnutí, které se zobrazí na záložce Odchozí dokumenty, kde je možno s písemností dále pracovat (Vypravit, Stáhnout PDF...)


Tlačítko "Otevřít spis" se zpřístupní v případě, že na fakultě již z důvodu archivace přihlášek byly uzavřeny uchazečské spisy, případně byla přihláška již zaarchivovaná.
  • spis se otevře pouze pro zaměstnance rektorátu pro práci s odvoláním, pro fakultu je přihláška stále již needitovatelná
  • po otevření spisu ve spisové službě je možno doplnit chybějící údaje, vygenerovat a následně vypravit dokument "ROZHOD Rozhodnutí o přijetí - odvolání rektor"
po vyčtení data doručení ze spisové služby a jeho doplnění scriptem do "Odchozích dokumentů" (automaticky scriptem) se spis opět uzavře