Odpovědi, konzultace
SUP - Správa uživatelských požadavků » Požadavky » Odpovědi, konzultace
V závislosti na právech, s nimiž je uživatel přihlášen do SUPa, a jeho postavení vůči konkrétnímu požadavku, se mění způsob a rozsah možné komunikace v rámci daného požadavku.
Postavení | Odpovědi | Konzultace | Poznámky k požadavku | Výzva | Výzva konzultantům | Splněno |
Zadavatel | ano | ne | pouze vlastní | ano | ano | ano |
Řešitel | ano | ano | pouze vlastní | ano | ano | ne |
Vývojář | ne | ne | pouze vlastní | ne | ne | ne |
Konzultant | ano | ano | pouze vlastní | ne | ano | ne |
Notifikace | ano | ne | pouze vlastní | ne | ano | ne |
Pouze pro UK: Fakultní uživatelé mohou k požadavkům cizích fakult pouze přidávat vlastní poznámky.
Při zadávání požadavku nebo konzultace je třeba před odesláním příspěvku určit, na koho přechází zodpovědnost. Je možno vybrat jednu z těchto možností:
- řešitel Erudio
- konzultant
- konzultant SO
- notifikovaný
- zadavatel.
Bez tohoto určení není možno odpověď odeslat. Tohoto se dá s výhodou využít pro třídění požadavků, kdy je možno vytřídit, u kterých čekáte na odpověď druhé strany nebo musíte odpovědět Vy.
Kliknutím na ikonku
- Přidej přílohu se otevře dialog pro vybrání souboru a tento bude přiložen k odpovědi jako příloha.

Kliknutím na ikonku
- Přidej obrázek ze schránky se otevře dialog pro vložení obrázku z clipboardu.

- Jak má správně vypadatvložený obrázekpopisuje kapitola Obrázkové přílohy - screenshoty
