Požadavky

SUP - Správa uživatelských požadavků » Požadavky

Menu Požadavky zobrazí celkový přehled požadavků zadaných danou fakultou.
Význam jednotlivých sloupců:
  1. 857.png - kliknutím na tuto ikonku se zobrazí přehled požadavků pro danou aplikaci/modul
  2. název - název aplikace/modulu - kliknutím na text se zobrazí přehled požadavků pro danou aplikaci/modul
  3. kód - kód aplikace/modulu
  4. #celkem - celkový počet požadavků
  5. #otevřené - počet dosud neuzavřených požadavků
  6. #nepřečtené - počet neuzavřených požadavků, u kterých je dosud nepřečtený nový příspěvek
  7. #nové - počet požadavků, které uživatel ještě nikdy neotevřel
  8. #moje - počet požadavků, které uživatel sám zadal
Po výběru příslušné aplikace se zobrazí tabulka všech požadavků pro danou aplikaci/modul. Kliknutím na vybraný požadavek zobrazíte průběh komunikace v rámci tohoto požadavku.
V závislosti na právech daného uživatele je možno v rámci požadavku provádět jednotlivé úkony.

Pokud se Vám některá z níže popsaných ikonek či tlačítek nezobrazuje, nemáte na danou akci právo.

858.png

Změna údajů:
  • 859.png - typ, aplikace, priorita, pracnost, stav, zodpovědnost - kliknutím na ikonku se otevře okno Upravit a výběrem z nabídky a následným kliknutím na tlačítko Změnit změnu provedeme
  • 860.png - termín - v okně upravit napište nové datum, nesmí být nižší než dnešní
  • 861.png - kliknutím na ikonku otevřete seznam uživatelů, ze kterých můžete vybírat vhodnou osobu na následující pozice:
    • řešitel - hlavní řešitel požadavku, který zodpovídá za způsob a termín řešení. Nastavuje pouze Erudio.
    • spoluřešitel - další řešitelé podílející se na požadavku. Nastavuje pouze Erudio.
    • notifikace - osoby, které se mohou zúčastňovat diskuse - buď z řad fakulty, která zadala požadavek, nebo z řad Erudia. Kromě možnosti uzavřít požadavek mají stejná práva jako zadavatel
    • konzultanti - určeno pouze pro UK - osoby z RUK, které se mohou zúčastňovat diskuse. Navíc možnost komunikace na úrovni konzultace

      Více se dočtete o možnostech jednotlivých osob v kapitole Odpovědi, konzultace.

Tlačítka:
  • Přidej odpověď - přidání veřejné odpovědi (je možno přiložit i přílohu) - kdokoliv z řešitelů a spoluřešitelů, zadavatel a všichni s právy dané fakulty, všichni s právy konzultanta dané školy
  • Přidej interní - přidání interního sdělení - může přidávat a číst pouze kdokoliv s právy řešitele bez ohledu na to, jsou-li vybráni
  • Interní konzultace - slouží ke komunikaci s konzultantem - zadává je řešitel, spoluřešitel a konzultant
  • Poznámky k požadavku - pomůcka pro uživatele - vidí ji pouze autor, je možno dle kódu poznámky i vyhledávat

Stavy požadavku:
  • Nový - při založení nového požadavku
  • Analýza - nastaví řešitel - analýza požadavku, způsobu a termínu řešení
  • Otevřen - na požadavku se pracuje, nastaví řešitel
  • Pozastaven - požadavek je dočasně pozastaven - může nastavit kdokoliv
  • Upgrade - zaslán upgrade - nastaví řešitel
  • Splněno - požadavek splněn - nastavuje zadavatel nebo konzultant

Výzva
  • kliknutím na ikonu vykřičníku vedle jména lze všem řešitelům, notifikovaným nebo konzultantům odeslat mail s žádostí o reakci na požadavek.
    Vykřičník a všechna jména ve skupině se označí červenou barvou.
2866.png
  • kliknutím na jméno konkrétního řešitele, notifikovaného, konzultanta lze zaslat mailu s žádostí o reakci přímo konkrétní osobě/osobám.
    Vykřičník a zvolené jméno se označí červenou barvou.
2867.png

Pokud uživatel obdržel výzvu, vlevo se mu červeně zobrazí menu Výzva. Po rozkliknutí se zobrazí požadavek/požadavky, u kterých obdržel výzvu.
2868.png