Nový požadavek

SUP - Správa uživatelských požadavků » Požadavky » Nový požadavek

Pro přidání nového požadavku je třeba v menu vybrat položku Požadavek/Nový a vyplnit formulář.
Povinné položky jsou: aplikace, název, fakulta, typ, text. Po vložení nového požadavku se tento automaticky mailem pošle odpovědnému pracovníkovi dodavatele (ERUDIO), který na to zareaguje vyplněním ŘEŠITELe(ů).
Upřesnění k položkám:
  • aplikace - výběr ze seznamu aplikací pokrytých servisní smlouvou
  • název - název požadavku
  • typ:
    • chyba - chyba, vada, porucha, havarijní situace funkčnosti programu
    • dotaz - dotaz na způsob řešení konkrétní situace
    • podpora – programové realizace spadající do servisní smlouvy
    • objednávka – požadavek mimo servisní smlouvu na základě oboustranně odsouhlasené objednávky

      Pouze pro UK: Fakultní uživatelé mohou nastavit pouze typ chyba nebo dotaz.
  • priorita - vysoká / střední / nízká - nepovinné upřesnění zadavatele, který z více zadaných požadavků má být přednostně řešen
  • termín - návrh termínu vyřešení požadavku, stanovený v souladu s podmínkami servisní smlouvy resp. objednávky, smlouvy nebo předběžné dohody
  • text - podrobná specifikace požadavku
    - zejména v případě požadavku typu chyba je nutná jasná a přesná specifikace
    • Oznámení chyby by mělo vždy obsahovat:
      • datum zjištění vady
      • jméno modulu software a číslo jeho verze, je-li zadavateli známo
      • slovní popis vady
      • znění prvního chybového hlášení (pokud existuje) a případných dalších
      • popis činnosti uživatele, která předcházela zjištění vady
      • snímek obrazovky aplikace v okamžiku zjištění vady, je-li jej možné pořídit.
    • Pokud jsou zadavateli známy, sdělí zároveň tyto další informace:
      • je-li chyba reprodukovatelná, popis postupu jak chybu vyvolat a výpis chybového logu
      • zda se chyba projevuje např. jen jednomu uživateli
      • zda chyba závisí na použitém PC
      • případné další okolnosti zjištění chyby, např. výpadek sítě apod.
Odkaz na jiný požadavek se v textu napíše ve formátu hash (#) a číslo požadavku - např. #24136.

Jestliže ŘEŠITEL reaguje na požadavek a přidá k požadavku odpověď/soubor, pošle se zadavateli požadavku oznamovací mail.
Oznamovací mail obsahuje vždy text požadavku resp. text odpovědi na požadavek, případně připojený soubor a dále linku, na kterou stačí kliknout a uživateli se zobrazí detail daného požadavku.
Na oznamovací mail je možno reagovat standardní odpovědí na mail, která ovšem není evidována v systému SUP, nebo odpovědí v systému SUP použitím tlačítka [PŘIDEJ ODPOVĚĎ].

Upozornění: V daném požadavku prosím neřetězte další nové žádosti na změnu funkčnosti, další dotazy, které s původním požadavkem nesouvisí, ale vždy založte Nový požadavek !!!