NOVINKY
Všechny
Podle aplikace
#1463
Výchozí adresář pro "Dokumenty"
06.09.2018
- V EXE aplikacích byla upravena práce s nastavováním výchozího adresáře pro "Dokumenty" (= ukládání uživatelských souborů). Do této doby se jednalo o výchozí adresář Dokumenty systému Windows.
- Nyní si adresář může uživatel sám nastavit. Po skončení EXE aplikace se nastavený adresář uloží do registru, stejně jako se nyní ukládá do registru adresář pro ukládání dočasných souborů (= pracovní adresář).
- Touto úpravou došlo k pozměnění okna pro nastavování pracovního adresáře, přidala se možnost pro nastavení adresáře pro Dokumenty.
- V nabídce horního menu "Systém" se volba přejmenovala ze "Změna pracovního adresáře..." na "Změna pracovních adresářů...".
- U aplikace Správce došlo k přejmenování tlačítka z "Pracovní adresář" na "Pracovní adresáře".
Pokud při spouštění aplikace program cestu k Dokumentům nenajde, oznámí to a nastaví adresář pro Dokumenty podle systému Windows (tuto cestu v hlášce také zobrazí). --> kontrola zrušena
Po nastavení adresáře uživatelem (jak pracovního adresáře, tak adresáře pro Dokumenty) je doporučeno program restartovat.
Pokud se volitelné adresáře neukládají do registrů, je třeba pustit program jako administrátor.
Od verze:
Student 22.1.0.149 - zrušena kontrola na existenci adresáře pro Dokumenty
Uchazeč 21.2.0.162 - zrušena kontrola na existenci adresáře pro Dokumenty
Tajemník 18.3.0.14 - zrušena kontrola na existenci adresáře pro Dokumenty
Parametry 20.0.0.38 - zrušena kontrola na existenci adresáře pro Dokumenty
Správce 16.0.0.28 - zrušena kontrola na existenci adresáře pro Dokumenty
--------------------------
Student 22.1.0.147
Uchazeč 21.2.0.161
Tajemník 18.3.0.13
Parametry 20.0.0.37
Správce 16.0.0.279
Požadavek
#28200